Preview

TILTANYM

Кеңейтілген іздеу

ЖАРНАМА МӘТІНДЕРІНДЕ ТЫНЫС БЕЛГІЛЕРІНІҢ ҚОЛДАНЫЛУЫ

Толық мәтін:

Аннотация

Жарнама – тауарлардың, қызмет көрсетудің тұтынушылық қасиеті туралы ақпарат беру және оған деген сұранысты көбейту мақсатында таратылатын хабарлама. Жарнаманың сауда орындарындағы; институционалдық (жақсы пікір қалыптастыру мақсатында); ақпараттық; сауда және көлік жүйесінде; көше жарнамасы (плакат, афиша); ауызша; баспа т.б. түрлері өте көп. Жарнаманың тілі , қолайлы, ұтымды болуы үшін, халықтың санасына сіңісіп кеткен этномәдени сөздер қолданылуы керек. Егер термин сөздер кездессе, оны да халық ұғымына таныс сөздермен ауыстыруға, немесе сол термин күйінде әсерлі етіп жеткізуге болады. Ал тыныс белгілері сөйлеу тілінде болатын түрлі интонациялық компоненттерге (әуен, кідіріс, тональды диапазон, қарқын т.б.) сәйкес айтылған ойды бөлшектеп, жазылған мәтінді ажыратып оқуға дәнекер бола отырып, жарнаманың сапасын арттыра түседі. Жарнама мәтіндеріндегі тыныс белгілерінің қолданылу ерекшелігі, олардың жарнама сапасын арттырудағы рөлі сөз етіледі.

Автор туралы

A. Б. Шормақова
А. Байтұрсынұлы атындағы Тіл білімі институты
Қазақстан

PhD докторанты

Алматы



Әдебиет тізімі

1. https://ru.wikipedia.org/wiki/ ашық энциклопедиясы. Электрон ресурс (алынған уақыты 02.11.2017 ж.).

2. http://adilet.zan.kz/kaz/doc Электрон ресурс (алынған уақыты 02.11.2017 ж.).

3. Сыздықова Р. Емле және тыныс белгілері. Алматы: Рауан, 1996. – 288 б.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Шормақова A.Б. ЖАРНАМА МӘТІНДЕРІНДЕ ТЫНЫС БЕЛГІЛЕРІНІҢ ҚОЛДАНЫЛУЫ. TILTANYM. 2016;(4):60-64.

For citation:


Shormakova A.B. USING PUNCTUATION IN ADVERTISING TEXTS. Tiltanym. 2016;(4):60-64. (In Kazakh)

Қараулар: 191


ISSN 2411-6076 (Print)
ISSN 2709-135X (Online)