Preview

TILTANYM

Кеңейтілген іздеу

Қазақстандағы үштілді білім беру саясаты

Толық мәтін:

Аннотация

Сарапшылар тілді миға бейнелеу әдістері, бір тілде жазу және басқа тілде сөйлеу және т.б. сияқты екі тілділіктің әртүрлі аспектілерін зерттеді. Мұндай білім берудің мақсаты-өзінің коммуникативті қажеттіліктерін еркін жүзеге асыра алатын көптілді адамдықалыптастыру. Бұл тіл үйренудің негізгі ынталандырушысы. Көптілділік лингвистикалық, психологиялық, социологиялық және педагогикалық аспектілерді қамтиды. Екі тілді және көптілді білім беру әртүрлі деңгейлерде кеңінен қолданылады.

Авторлар туралы

К. А. Ашинова
Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУ
Қазақстан

Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУ, филология ғылымдарының кандидаты.



С. Е. Жампеис
Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУ
Қазақстан

Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУ, филология ғылымдарының кандидаты.



Әдебиет тізімі

1. Послание Президента РК Н. Назарбаева народу Казахстана. [электронный ресурс]. – Режим доступа URL: akorda.kz/ru/addresses/addresses_of_president - (дата обращения: 17.01.2014).

2. Надо расширять горизонты, изучая английский язык. [электронный ресурс]. Режим доступа URL: http://tengrinews.kz/kazakhstan_news/nazarbaev-poruchil-pravitelstvu-vnedryat-triyazyichie-219843/ - (дата обращения: 27.04.15).

3. Кулмагамбетова С.С. Развитие полиязычия – путь к процветанию. [электронный ресурс]. Режим доступа URL: library.wksu.kz/dmdocuments/Кулмагамбетовас.развитие. (дата обращения: 27.04.2015).


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ашинова К.А., Жампеис С.Е. Қазақстандағы үштілді білім беру саясаты. TILTANYM. 2016;(2):41-43.

For citation:


Ashinova K.A., Zhampeis S.E. Policy of trilingual education in Kazakhstan. Tiltanym. 2016;(2):41-43. (In Russ.)

Қараулар: 229


ISSN 2411-6076 (Print)
ISSN 2709-135X (Online)