Preview

TILTANYM

Кеңейтілген іздеу

Меңгерілетін тілдің ерекшелік көрінісін дұрыс түйіндемеуден болатын қателер

Толық мәтін:

Аннотация

   Шет тілі саласындағы бұдан бұрын меңгерілген білім оның тілді меңгеру үрдісінің оң факторы болып табылатын бұдан әрі меңгерілуіне үлкен әсер етеді. Алайда кей жағдайларда, нақты бір әдістемелік дәлсіздік барысында бұдан бұрын игерілген білім қателерге ұрындыруы мүмкін. Қазір талданатын қателер кейбір күмән, аталған сөзді қалай жазу керек деген сұраққа ауытқу тудырады және қателер нақты жалған пікірдің, белсенді ойлаудың нәтижесі болып табылады.

Автор туралы

Г. А. Ахметжанова
«Тұран» университеті
Қазақстан

әлеуметтік ғылымдарының магистрі

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Богоявленский Д. Н. Психология усвоения орфографии / Д. Н. Богоявленский. – М.: Просвещение, 1966. – С. 45-47.

2. Выготский Н. В. Психологические особенности обучения письму детей младшего школьного возраста / Н. В. Выготский // Вопросы психологии, 1998. – № 6. – 61 с.

3. Никифорова О. А. Анализ ошибок в письменных работах по иностранному языку / О. А. Никифорова // ИЯШ. – 1954. – № 2. – 16 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ахметжанова Г.А. Меңгерілетін тілдің ерекшелік көрінісін дұрыс түйіндемеуден болатын қателер. TILTANYM. 2017;(3):28-31.

For citation:


Akhmetzhanova G.A. Errors caused by incorrect generalization of separate notions regarding the learned language. Tiltanym. 2017;(3):28-31. (In Kazakh)

Қараулар: 185


ISSN 2411-6076 (Print)
ISSN 2709-135X (Online)