Preview

«BLACK FRIDAY» КОНЦЕПТІСІНІҢ ЖАРНАМА ДИСКУРСЫНДАҒЫ ПРАГМАТИКАЛЫҚ СИПАТЫ

https://doi.org/10.55491/2411-6076-2023-2-164-173

Толық мәтін:

Аннотация

Бҧл мақалада «Black Friday» концептісінің жарнама дискурсындағы прагматикалық сипаты қарастырылады. Осы уақытқа дейін отандық лингвистикада аталмыш концептінің жарнама дискурсындағы қолданысы прагматикалық тҧрғыдан талдануы жҥзеге аспады. Бҧл сипат зерттеу нысанының ҿзектілігін арттыра тҥседі. Жалпы жарнама дискурсы отандық жҽне шетелдік лингвист-ғалымдардың назарынан тыс қалмайтын нысанға айналып ҥлгергені белгілі. Мақалада отандық медиа кеңістікте танымал жарнамалардың бірі «Black Friday» лексемасының адрессаттарға прагматикалық ҽсері жан жақты талқыланады. Мақаланың мақсаты-жарнама дискурсындағы «Black Friday» тҥсінігінің лингвопрагматикалық қырын зерделеу. Мақсатқа жету ҥшін келесі міндеттер қойылды: «Black Friday» тҥсінігінің тарихына шолу жасау, оның прагматикалық сипатын қарастыру жҽне аударматанудағы локализация ҥрдісі тҧрғысынан талдау. Мақаланы жазу барысында жаппай сатылым акциясын жарнамалауда отандық компаниялардың Инстаграм тҧғырнамасында жарияланған жарнамалары арқау болды. Зерттеу жҧмысының ғылыми маңыздылығы институционалдық дискурстың саласы ретінде жарнама дискурсының зерттеу аясының кеңеюіне байланысты. Зерттеудің практикалық маңыздылығы-зерттеу нҽтижелерін «Жарнама дискурсы аудармасы», «Жазбаша аударма практикасы» секілді «Аударма ісі» мамандығы бойынша оқытылатын пҽндер аясында, сондай-ақ жарнама дискурсы аудармасы бойынша кейстер дайындап оқу материалы ретінде пайдалануға болады.

Автор туралы

А. М. Куркимбаева
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар жҽне ҽлем тілдері университеті
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Vaughan Don. (2020) Why Is It Called Black Friday?. Encyclopedia Britannica. [Электронды ресурс]. URL: https://www.britannica.com/story/why-is-it-called-black-friday (қаралған кҥні 09.02.2023)

2. Қҧрманбайҧлы Ш., Исақова С., Мизамхан Б. (2019) Қазақ тілінің кірме сҿздер сҿздігі. – Алматы: «Ҧлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры. – 2019. – 596 б.

3. Болдырев Н.Н. (2002) Языковые механизмы оценочной категоризации // Реальность, язык и сознание: Междунар. межвуз. сб. науч. тр. – Тамбов, 2002. – С. 360–369.

4. Qazaqgrammar. (2020) Қара жҧма [Электронды ресурс]. URL: https://www.instagram.com/p/CIFGdJLHYsp/ (қаралған кҥні 03.02.2023)

5. Aviata.kz. (2022) Jasyl juma [Электронды ресурс]. URL: https://www.instagram.com/p/ClXm1RUKjYd/ (қаралған кҥні 02.02.2023)

6. Kaspi.kz. (2022) Кҥзгі Kaspi Жҧма [Электронды ресурс]. URL: https://www.instagram.com/p/CkS2zX3OQ-w/ (қаралған кҥні 08.02.2023)

7. Rams Qazaqstan. (2022) Rams Friday [Электронды ресурс]. URL: https://www.instagram.com/p/CkizeNbohDY/ (қаралған кҥні 05.02.2023)

8. Pakhlava_uka. (2023) Тҽтті жҧма [Электронды ресурс]. URL: https://www.instagram.com/p/ClW2b7qr3yw/ (қаралған кҥні 05.01.2023)

9. Ait outlet. (2022) Ait Zhuma [Электронды ресурс]. URL: https://www.instagram.com/p/ClYAAyiNNRX/ (қаралған кҥні 05.01.2023)

10. Technodom.kz. (2022) Black Friday [Электронды ресурс]. URL: https://www.instagram.com/p/ClTlPGQo7Zx/ (қаралған кҥні 07.01.2023)

11. Goldapple.kz. (2022) Black Friday [Электронды ресурс]. URL: https://www.instagram.com/p/CkckVwagAyb/ (қаралған кҥні 07.01.2023)


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Куркимбаева А.М. «BLACK FRIDAY» КОНЦЕПТІСІНІҢ ЖАРНАМА ДИСКУРСЫНДАҒЫ ПРАГМАТИКАЛЫҚ СИПАТЫ. TILTANYM. 2023;(2):164-173. https://doi.org/10.55491/2411-6076-2023-2-164-173

For citation:


Kurkimbayeva A.M. PRAGMATIC NATURE OF THE CONCEPT “BLACK FRIDAY” IN ADVERTISING DISCOURSE. Tiltanym. 2023;(2):164-173. (In Kazakh) https://doi.org/10.55491/2411-6076-2023-2-164-173

Қараулар: 223


ISSN 2411-6076 (Print)
ISSN 2709-135X (Online)