Preview

ІСКЕРЛІК ТІЛДЕ МЕДИАМӘТІНДІ ҚОЛДАНУ

https://doi.org/10.55491/2411-6076-2023-2-190-199

Толық мәтін:

Аннотация

Зерттеу жҧмысының ҿзектілігі – студенттердің іскери коммуникациялық дағдыларын дамыту мақсатында іскери саладағы прагма-кҽсіби жҽне лингвистикалық тҧрғыдағы медиамҽтіндерді талдау. Зерттеудің мақсаты – іскери медиамҽтіндерді студенттің лексикалық қорын толықтыру жҽне мҽтін талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында автордың айқын, жасырын, гипермҽтіндік сілтемелер, ҿрнек реңктері арқылы баяндау стратегиясын зерттеу. Жҧмыстың ҽдістемесі медиалингвистика саласындағы пҽнаралық зерттеулерді теориялық тҥсінуге, іскерлік жҽне экономикалық тілдерді салыстырмалы тҥрде зерттеуге, іскери медиамҽтінің қҧрылымдық- лингвистикалық талдауға, тақырыптарды, микро тақырыптарды, негізгі қҧрылымдық элементтерді талдауға негізделген. Мақалада қазақстандық жоғары оқу орындары студенттерінің прагма-коммуникативтік қҧзыреттілігін қалыптастыру мақсатында іскери мҽтінді талдау ҽдістемесі, тиімді мҽтіндік талдаудың стратегиялары ҽзірленді. Медиамҽтіннің айқын жҽне жасырын мағыналық бҿліктері, автордың баяндау ерекшелігі, терминологиялық сипаттамаларды зерттеу, іскерлік коммуникация саласында кҽсіби қызметті жҥзеге асырудың лексикалық базасы талданды. Бҧл жҧмыста пайдаланылған материалдарды медиамҽтінді талдау ҥшін жаңа ҥлгілерді қалыптастыру, іскерлік тілді ҥйрену, машиналық оқыту негізіндегі технологияларды ҽзірлеу, студенттерге іскерлік тілді оқыту ҥшін терминографиялық дереккҿздер мен деректер корпусын қҧрастыру, медиамҽтінді талдау ҽдісін тҽжірибеге енгізу мақсаттарында пайдалануға болады.

Авторлар туралы

Ф. Оразбаева
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы



А. Сарбасова
КИМЭП университеті
Қазақстан

Алматы



М. Шегебаев
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Karpievich, M.N., Ilyicheva, I.L. (2019) Modus multimodality of media text. –Belarus: Polessky State University, 2019 - P.19-27.

2. Gkikas, C.D., Tzafilkou, K., Theodoridis, P.K., Garmpis, A., Gkikas, M.C. (2022) How do text characteristics impact user engagement in social media posts: Modeling content readability, length, and hashtags number in Facebook.// International Journal of Information Management Data Insights. 2022. 2(1), P.30-45.

3. Kozlovska, L., Tereshchenko, S., Malevych, L., Dziuba, M., Krasnopolska, N., Tkachenko, O. (2020) The

4. Terminological Tolerance Concept for Economic Media Discourse: The Ukrainian Words vs Borrowed Words. Advances in Economics, Business and Management Research, 2020 - P.127-136.

5. Zrazhevska, N. (2022) Narrative Strategies of Modern Media Text. Social Communications: Theory and Practice, Ukraine – Vol. 14-1, N 53.

6. Oshakbayev, R. (2019) Support and development of small and medium-sized businesses in the Republic of Kazakhstan. Economy Transformation Kazakhstan. – Kazakhstan, 2020. – P.326.

7. Pierini, F. (2014) Definition and Main Features of Business English with a Special Regard to Differences with the Language of Economics. ESP Across Cultures, 2014. – P.109.

8. Dzięcioł-Pędich, A. (2014) Business English in The Eyes of Economics and Management Students at the University of Białystok.//Studies in Logic, Grammar, and Rhetoric, 2014. 38(1), P. 83-102.

9. Medinska, O. (2019) Social problems in the online publications "Ukrainian Pravda" and "20 Minutes". //Journalism in the System of Socio-Communication Activity, 2019. 1(30), P. 25-34

10. Mussagulova, A., Kalybayeva, K. (2013) Development of Business Terminology in Modern Kazakhstan. Conservation and Strengthening of the Linguistic Capital of Kazakhs. //Middle-East Journal of Scientific Research, 2013.17(3), P. 349-353.

11. Tyutebayeva, A.M. (2014) Modeling the translation of television information and news texts. // Life Science Journal, 2014.11(4), P.197 -200.

12. Arifin, A.A., Lennerfors, T.T. (2022) Ethical aspects of voice assistants: a critical discourse analysis of Indonesian media texts. //Journal of Information, Communication, and Ethics in Society, 2022. 20(1), P. 18-36.

13. Anto Arockia Rosaline, R., Parvathi, R. (2022) Deep Learning for Social Media Text Analytics. In: Research Anthology on Implementing Sentiment Analysis Across Multiple Disciplines, 2022– P. 816-835.

14. Volpe, M., Elia, A., Esposito, F. (2018) Semantic Predicates in the Business Language. In: Formalizing Natural Languages with NooJ and Its Natural Language Processing Applications, 2018. – P.108-116.

15. Akhmed-Zaki D., Mansurova M., Madiyeva G., Kadyrbek N., Kyrgyzbayeva M. (2021) Development of the information system for the Kazakh language preprocessing. //Cogent Engineering, 2021. 8 (2), P. 2-15.

16. Nechitailova, E.V. (2011) Media Text as a Tool for Developing Students Critical Thinking Skills. //Problems of Modern Education, 2011. 5, P. 89-95.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Оразбаева Ф., Сарбасова А., Шегебаев М. ІСКЕРЛІК ТІЛДЕ МЕДИАМӘТІНДІ ҚОЛДАНУ. TILTANYM. 2023;(2):190-199. https://doi.org/10.55491/2411-6076-2023-2-190-199

For citation:


Orazbayeva F., Сарбасова А.Н., Shegebayev M. THE USE OF MEDIA TEXTS IN THE BUSINESS KAZAKH LANGUAGE. Tiltanym. 2023;(2):190-199. https://doi.org/10.55491/2411-6076-2023-2-190-199

Қараулар: 313


ISSN 2411-6076 (Print)
ISSN 2709-135X (Online)