Preview

TILTANYM

Кеңейтілген іздеу

ИНФОГРАФИКА – АҒЫЛШЫН ТIЛIН ОҚЫТУДАҒЫ ЗАМАНАУИ ӘДIС

https://doi.org/10.55491/2411-6076-2023-1-133-140

Толық мәтін:

Аннотация

Бҧл мақаланың мақсаты – оқырманды осы тақырып бойынша ғылыми мақалаларға шолу жасау негізінде ағылшын тілін оқытудың қазіргі заманғы білім беру және оқыту әдістемесіндегі инфографиканың рӛлімен таныстыру. Инфографика – материалды тасымалдау кезінде деректерді иллюстрациялар, графиктер және диаграммалар тҥрінде беретін ақпаратты ҧсынудың графикалық әдісі. Сонымен қатар, оқытуда инфографиканы пайдалану мҧғалімнің шығармашылық әлеуетін арттырады, сабақты ӛткізу мҥмкіндіктерін әртараптандырады. Инфографиялық әдіс сабақтың, атап айтқанда, ағылшын тілі сабақтарының сапасы мен тиімділігін айтарлықтай арттырады. 2014-2022 жылдар аралығында жазылған 10 мақалаға ауқымды аналитикалық шолу жасалды. Қҧжаттар зерттеу элементтері оқушылардың білім деңгейі, оқушылар саны, білім беру формасы, сондай-ақ жетілдіріле тҥсуі ҥшін инфографика және оның зерттеу нәтижелері пайдаланылған дағдылар сияқты классификациялар бойынша бӛлініп сарапталды. Тақырыптық зерттеулерді авторлар әртҥрлі оқу орындарында, онлайн және аралас аудиторияларда жҥргізді. Сондай-ақ қҧжатта студенттердің пікірлері мен болашақта инфографиканы қолдануды дамыту бойынша ҧсыныстары бар. Мақала ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістеріне және білім беруге инфографиканы енгізуге қызығушылық танытатын кез келген адамға пайдалы болады.

Авторлар туралы

З. А. Джумашова
Әл-Фараби атындағы Қазақ ҧлттық университеті
Қазақстан

Алматы



Ж. Ж. Кузембекова
Әл-Фараби атындағы Қазақ ҧлттық университеті
Қазақстан

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Arksey H., O'Malley L. (2005) Scoping studies: towards a methodological framework. International Journal of Social Research Methodology, 8:1. - 2005. – p. 19. - DOI: 10.1080/1364557032000119616

2. Martix S., Hodson J. (2014) Teaching with infographics: practising new digital competencies and visual literacies. Journal of Pedagogic Development, 3:2. - 2014. – p. 17. - URL: http://hdl.handle.net/10547/335892

3. Smiciklas M. (2012) The power of infographics: Using pictures to communicate and connect with your audiences. Que Publishing, USA. – 2012. - ISBN: 978-0789749499. – P. 199

4. Al Hosni J. (2016) The power of image in English language teaching. Journal of Teaching English for Specific and Academic Purposes, 4:1. – 2016. – p. 229. - DOI: 811.111’243:(004.78:025.4.036) (535)

5. Hamer W., Hakim R., Laksono A. (2022) The perceptions of students on the application of infographics as instructional media in promoting their writing abilities. International Journal of Research in Education, 2:2. – 2022. – p. 187. - DOI: 10.26877/ijre.v2i2.12073

6. Rezaei N., Sayadian S. (2015) The impact of infographics on Iranian EFL learners' grammar learning. Journal of Applied Linguistics and Language Research, 2:1. – 2015. – p. 78. - URL: http://jallr.ir/index.php/JALLR/article/view/22

7. Tantawy M. S. (2021) Prospective Science Teachers' Level of Self-efficacy for Teaching Science Online and its Relationship to Their Perceptions of Education Technology Courses. Faculty of education Journal of education, 91:91. – 2021. – p. 321. - DOI: 10.12816/EDUSOHAG.2021.

8. Manowong, S. (2017) Incorporating online tools to promote English reading for EFL learners: an action research study. Pasaa Paritat Journal, 32. – 2017. – pp. 98-124. - URL: https://www.culi.chula.ac.th/publicationsonline/files/article2/Uz8VwjDfrZMon32902.pdf

9. Surketi G. N, Sitawati A. A. (2019) MASTERING SPEAKING SKILL THROUGH PROJECT-BASED LEARNING WITH INFOGRAPHICS: PERCEPTIONS AND CHALLENGES. ISoLEC Proceedings. - 2019, p. 45. - URL: http://isolec.um.ac.id/wp-content/uploads/2020/02/14-Gusti-Nyoman-Ayu-Sukerti-and-Anak-Agung-Raka-Sitawati_45-55.pdf

10. Yarbrough J. R. (2019) Infographics: in support of online visual learning. Academy of Educational Leadership Journal, 23:2. – 2019. - p. 1. - DOI: 1528-2643-23-2-135

11. Kongwat A. (2019) The Effects of Collaborative Reading Instruction Using Infographics on Student's Reading Comprehension. An Online Journal of Education (OJED), 14. – 2019. – p. 2. - DOI: OJED-14-02-010

12. Tsai S., Huang H., Chang T. (2022) The Effect of Motion Infographics on the Learning of Third and Fourth Grade Resource Classes and Regular Classes in Elementary School. Journal of Library & Information Studies, 20:1. – 2022. – p. 31. - DOI: 10.6182/jlis.202206_20(1).031

13. Krum R. (2013) Cool infographics: Effective communication with data visualization and design. Wiley, USA. – 2013. - ISBN: 978-1118582305. – P. 368

14. Deslauriers L., McCarty L. S., Miller K., et al. (2019) Adventures in Oceanography and Teaching. Proceedings of the National Academy of Sciences 116(39). – 2019. – pp. 19251–19257. - DOI: 10.1073/pnas.1821936116

15. Jonassen D. H. (2000) Computers as Mindtools for Schools: Engaging Critical Thinking (2nd ed). Upper Saddle River, Prentice-Hall, New Jersey. – 2000. - ISBN: 978-0130807090. – P. 297

16. Jonassen D. H. (2011) Learning to Solve Problems: A Handbook for Designing Problem-Solving Learning Environments. Routledge, New York. – 2011. - ISBN: 978-0415871945. – P. 472

17. Jones N. P., Sage M., Hitchcock L. (2019) Infographics as an assignment to build digital skills in the social work classroom. Journal of Technology in Human Services, 37(2–3). – 2019. – pp. 203–225. - DOI: 10.1080/15228835.2018.1552904

18. Alyahya D. M. (2019) Infographics as a learning tool in higher education: The design process and perception of an instructional designer. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 18(1). – 2019. – pp. 1–15. - DOI: 10.26803/ijlter.18.1.1

19. Hsiao P. Y., Laquatra I., Johnson R. M., et al. (2019) Using Infographics to Teach the Evidence Analysis Process to Senior Undergraduate Students. Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics, 119(1). – 2019. – pp. 26–30. - DOI: 10.1016/j.jand.2017.10.022


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Джумашова З.А., Кузембекова Ж.Ж. ИНФОГРАФИКА – АҒЫЛШЫН ТIЛIН ОҚЫТУДАҒЫ ЗАМАНАУИ ӘДIС. TILTANYM. 2023;89(1):133-140. https://doi.org/10.55491/2411-6076-2023-1-133-140

For citation:


Jumashova Z.A., Kuzembekova Z.Z. INFOGRAPHICS AS A MODERN METHOD OF TEACHING ENGLISH. Tiltanym. 2023;89(1):133-140. https://doi.org/10.55491/2411-6076-2023-1-133-140

Қараулар: 467


ISSN 2411-6076 (Print)
ISSN 2709-135X (Online)