Preview

TILTANYM

Кеңейтілген іздеу

Шетел тілін оқыту мазмұнындағы ұлттық компонент

Толық мәтін:

Аннотация

   Шет тілін арнайы білім әлемін ұғыну, өз халқын және басқа халықтарды мәдениетке баулу тәсілі ретінде пайдалану, адамдардың тек өз еліне, белгілі бір өркениетке ғана емес, жалпы планетарлық мәдени қоғамдастыққа жататынын ұғынуына ықпал ететін түрлі мәдениеттер диалогы – осы идеялардың барлығы білім берудің гуманистік парадигмасын іске асыратын қазақстандық жоғары мектеп үшін аса маңызды. Қазақ халқының мәдени ерекшеліктерін тарату.
   Шеттіл мәдениетін меңгеру үшін мәдениет аралық қарым-қатынастың жүйелігін қамтамасыз ету және Қазақстан туралы шетелдер де ақпарат тарату мақсатында жүйелі мәдени база қажет. Шетел тілін арнайы білім әлемін түсіну, өзіндік және басқа ұлттар мәдениеті мен таныстыру, халықты тек өз елі ғана емес, белгілі бір өркениет, сонымен қатар планеталық мәдени қоғамдастық туралы ақпараттандыруға мүмкіндік беретін түрлі мәдениеттердің диалогы ретінде қолдану.

Автор туралы

Ф. К. Атабаева
«Тұран» университеті
Қазақстан

пед. ғ. к., доцент

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Концепция развития образования Республики Казахстан до 2015 года. – Астана, 2004

2. Назарбаев Н. А: Взгляд в будущее: модернизация общественного сознания / Н. А. Назарбаев

3. Бердяев Н. А. Самосознание / Н. А. Бердяев. – М., 1990. – С. 336.

4. Краевский В. В. Общие основы педагогики / В. В. Краевский. - М.: Академия, 2003. – С. 256.

5. Афанасьева А. Б. Этнокультурное образование: сущность, структура содержания, проблемы совершенствования / А. Б. Афанасьева // Проблемы педагогики и психологии. – 2009. – № 3. – С. 189.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Атабаева Ф.К. Шетел тілін оқыту мазмұнындағы ұлттық компонент. TILTANYM. 2018;(4):78-82.

For citation:


Atabayeva F.K. National component in the content of foreign language education. Tiltanym. 2018;(4):78-82. (In Russ.)

Қараулар: 140


ISSN 2411-6076 (Print)
ISSN 2709-135X (Online)