Preview

Жаңартылған оқыту бағдарламасының тиімді әдістерін қолдану

Толық мәтін:

Аннотация

   Мақала Қазақстан Республикасындағы орта білім мазмұнын жаңарту мәселелеріне арналған. Жаңартылған бағдарлама оқытудың спиральді моделін, яғни білімді біртіндеп кеңейту және тереңдетуді болжайды, бұл оқушылардың тілдік құзыреттілігін жақсарту мақсатында пәнді тиімді оқытуға алып келеді. Осы бағдарламаның мәнмәтінінде қазақ тілді сыныптарда орыс тілін оқыту кезінде оқушылардың сөйлеуін дамыту бірінші орынға шығады, сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу дағдылары дамиды, олар болашақта өмірлік маңызды мәселелерді шешу үшін қажет болады. Студенттердің тілдік құзыреттіліктерін жақсарту үшін оқытудың тиімді әдістеріне ерекше көңіл бөлінеді. Мақалада студенттерге коммуникативтік мәселелерді шешу, логикалық ойлауды, қиялды, есте сақтау мен зейінді дамыту процесінде олардың өмірлік, білім беру және қарым-қатынас тәжірибесін қолдануға мүмкіндік беретін оқу бағдарламасын жаңартудың белсенді әдістері ұсынылған.

Авторлар туралы

К. Жанабаева
№ 78 орта мектеп
Қазақстан

Шымкент



С. Е. Калдыкозова
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Қазақстан

Шымкент



Л. Ж. Лесбекова
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Қазақстан

Шымкент



Ж. А. Рыскелдиева
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Қазақстан

Шымкент



Г. А. Темірбекова
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Қазақстан

Шымкент



Әдебиет тізімі

1. Акименко В. М. Новые педагогические технологии: Учеб. метод. пособие / В. М. Акименко. – Ростов н/Д., 2008. – 210 с.

2. Пантюхова П. В. Роль синквейна при формировании учебно-познавательной компетенции в процессе обучения английскому языку студентов-лингвистов / П. В. Пантюхова. Режим доступа: www.rusnauka.com [Электронный ресурс]. (дата обращения 15. 12. 2016).

3. Ермекова Ж. Т. Синквейн на занятиях профессионального русского языка / Ж. Т. Ермекова. URL: https://dspace.enu.kz/handle/data/3894?ysclid=l667vhtopz807988850 [Электронный ресурс]. (дата обращения 15. 12. 2016).

4. Мотина Е. И. Язык и специальность лингвометодические основы обучения русскому языку студентов-нефилологов / Е. И. Мотина. – М.: Русский язык, 1988. – 62 с.

5. Ашим У. М. Синквейн как средство развития творческих способностей учащихся / У. М. Ашим. http://cyberleninka.ru/article/n/sinkveyn-kak-sredstvo-razvitiya-tvorcheskih-sposobnostey-uchaschihsya#ixzz4SE7CEIEV) [Электронный ресурс]. (дата обращения 15. 12. 2016).

6. Кендиван О. Д. С. Дидактические синквейны как средство активизации познавательной деятельности учащихся [Текст] / О. Д. С. Кендиван, Л. Л. Куулар // Фундаментальные исследования. – 2014. – № 3. – С. 78.

7. Куулар Л. Л. Синквейн-метод – средство реализации метапредметных результатов освоения основных образовательных программ [Текст] / Л. Л. Куулар, М. П. Куликова // Современные проблемы науки и образования. – 2014. – № 3.– С. 53.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Жанабаева К., Калдыкозова С.Е., Лесбекова Л.Ж., Рыскелдиева Ж.А., Темірбекова Г.А. Жаңартылған оқыту бағдарламасының тиімді әдістерін қолдану. TILTANYM. 2017;(4):8-13.

For citation:


Zhanabaeva K., Kaldykozova S.E., Lesbekova L.Zh., Ryskeldieva Zh.A., Temirbekova G.A. Using effective methods within the framework of the updated training program. Tiltanym. 2017;(4):8-13. (In Russ.)

Қараулар: 207


ISSN 2411-6076 (Print)
ISSN 2709-135X (Online)