Preview

ЖАРНАМАНЫҢ ТАНЫМДЫҚ МӘНІ ЖӘНЕ МЕМЛЕКЕТТІК ТІЛДІ ДАМЫТУДАҒЫ РӨЛІ

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада жарнаманың танымдық бөлігі, сондай-ақ оның мемлекеттік тіл мен кеңсе жұмысын дамытудағы рөлі қарастырылады. Жарнама жылдан жылға қарқын алып, маркетингтің танымал түріне айналатыны белгілі. Сонымен қатар, оқырманға әдебиеттің ажырамас бөлігі ретінде жарнамамен танысуға мүмкіндік беріледі.

Тәуелсіздік жылдарындағы жарнама өз шекарасын кеңейте отырып, әр ел экономика-сының, жеке әрбір бизнес пен кәсіпкерлік ісінің маңызды бөлігіне айналды. Атап айтқанда, ол дайын өнімдер мен өнімдерді жылжытуда танымал болды. Жарнамалық тілдің ерекшеліктері – белгілі бір мәселелерді шешуде немесе алға жылжытуда әдеби сөздерді қолдану.

Жарнама әдеби тілдің бір бөлігі ретінде қоғамға үлкен психологиялық әсер мен әсер етеді. Заманауи коммуникативтіліктің арқасында технологиялар, жарнама тек маркетингтің ғана емес, сонымен бірге әр адамның күнделікті өмірінің бөлігі болды.

Автор туралы

М. Б. Примбетова
Қазақ гуманитарлық заң университеті
Қазақстан

Доценті

Алматы қаласы



Әдебиет тізімі

1. Дүйсебаева М. Машинкамен жазу және ісқағаздарын жүргізу. – Алматы: Ана тілі, 1991. – 152 б.

2. Қазақстан Республикасының Жарнама туралы Заңы, 2003. – 167 б.

3. Қазақстан Республикасының барлық ұйымдық-құқықтық нысандағы бірлес- тіктерінде (кәсіпорындарында), мекемелерінде және ұйымдарында құжаттау мен құжаттамаларды басқарудың негізгі ережелері. Архив басқармасы. Алматы, 1992. 42 б.

4. Примбетова М. Ісқағаздарын қазақ тілінде жүргізу. Астана, 2007. – 89 б.

5. Іс жүргізу. Ақпараттық-әдістемелік басылым. 2013. №1-2 (12). – 15 б.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Примбетова М.Б. ЖАРНАМАНЫҢ ТАНЫМДЫҚ МӘНІ ЖӘНЕ МЕМЛЕКЕТТІК ТІЛДІ ДАМЫТУДАҒЫ РӨЛІ. TILTANYM. 2015;(1):92-96.

For citation:


Primbetova M.B. THE INFORMATIVE ESSENCE OF ADVERTISING AND ITS ROLE IN THE DEVELOPMENT OF THE STATE LANGUAGE. Tiltanym. 2015;(1):92-96. (In Kazakh)

Қараулар: 204


ISSN 2411-6076 (Print)
ISSN 2709-135X (Online)