Preview

TILTANYM

Кеңейтілген іздеу

Қазақ тілді аудиторияда кәсіптік бағдарланған тілді оқыту ерекшеліктері

Толық мәтін:

Аннотация

   Бұл мәселенің өзектілігі маманның тезаурусын оның мамандық бойынша шетелдік лексика мен түпнұсқа мәтіндерді ұйымдастыру тәсілдерімен байланысы тұрғысынан қалыптастырудың маңыздылығымен, екінші жағынан, осы саладағы теориялық зерттеулер мен практикалық әзірлемелердің жеткіліксіздігімен анықталады. Шет тіліндегі терминологиялық лексиканы оқытуда контекстік-орталықтандырылған тәсілді қолдану кеден ісі маманының тезаурусын қалыптастыру технологиясына жаңа көзқараспен қарауға мүмкіндік береді, ол мамандық бойынша ауызша және жазбаша қарым-қатынас үшін білімді ұсынудың қуатты құралы болады, сонымен қатар болашақ маманның жеке лексикасын байытуға тиімді қызмет ете алады.

Автор туралы

А. Х. Хаджиев
«Тұран» университеті
Қазақстан

педагогика ғылымдарының магистрі

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Knapp-Potthoff A., Knapp K. Fremdsprachenlernen und -lehren. – Mainz, 1982. – 238 S.

2. Юсупов У. К. Сопоставительная лингвистика как самостоятельная дисциплина / У. К. Юсупов ; Ответ. редактор: чл. кор. АН СССР Ярцева В. Н. // Методы сопоставительного изучения языков. – М.: Наука,1988. – С. 6-11.

3. Шатилов С. Ф. Методика обучения немецкому языку в средней школе / С. Ф. Шатилова. – 2-е изд. – М.: Просвещение, 1986. – 223 с.

4. Курманбаев Н. М. Методика обучения английскому языку в казахской аудитории / Н. М. Курманбаев. – Алма-Ата: Мектеп, 1988. – 15 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Хаджиев А.Х. Қазақ тілді аудиторияда кәсіптік бағдарланған тілді оқыту ерекшеліктері. TILTANYM. 2017;(3):32-35.

For citation:


Khadzhiev A.H. Peculiarities of training to professionally oriented language in Kazakh-speaking audience. Tiltanym. 2017;(3):32-35. (In Russ.)

Қараулар: 167


ISSN 2411-6076 (Print)
ISSN 2709-135X (Online)