Preview

TILTANYM

Кеңейтілген іздеу

Филолог студенттерге қазақ тілінің фонологиялық жүйесін лингвоәдіснамалық тұрғыдан оқыту негіздері

Толық мәтін:

Аннотация

   Фонологиялық ойлауды дамыту – орфографиялық және орфоэпиялық білімдер жүйесіне қатысты теориялық еңбектерді сараптай отырып, жеке жаттығулар ұйымдастыру болып табылады. Оқушы жастарға айтылуы бойынша жазылған сөйлем-дерді жазба нормаға түсіріп немесе жазба сөзді ауызша тіл нормасына сай таңбалап жазу тапсырмаларын және аудиотаспа арқылы белгілі бір шығарманы тыңдатқызып, ондағы күрделі лексикалық бірліктерді жаздыру немесе аудиотаспа арқылы айтылған ауызша сөзді жазба тіл нормасына сай қолдануды үйрету керек. Себебі ауызша және жазба тіл формаларының өзіне тән белгілері болады. Мақалада филолог студенттерді қазақ тілінің фонологиялық жүйесін лингвометодологиялық тұрғыдан оқыту негіздері қарастырылады. Сонымен қатар буынның фонетикалық-фонологиялық мәні және оны тілдің дыбыстық жүйесіндегі бірлік ретінде анықтау зерттеледі.

Автор туралы

Н. С. Амиржанова
А. Байтұрсынұлы атындағы Тіл білімі институты
Қазақстан

ғылыми қызметкері,  филология ғылымдарының кандидаты

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Базарбаева З. Қазақ тілі: интонология, фонология. – Алматы: «Жібек жолы» баспасы, 2008. – 326 б.

2. Уәли Н. Қазақ сөз мәдениетінің теориялық негіздері: филол. ғыл. д-ры дисс: 10. 02. 02. – Алматы, 2007. – 330 б.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Амиржанова Н.С. Филолог студенттерге қазақ тілінің фонологиялық жүйесін лингвоәдіснамалық тұрғыдан оқыту негіздері. TILTANYM. 2017;(2):46-51.

For citation:


Amirzhanova N.S. The bases of teaching students philologists the phonological system of the Kazakh language from the linguo-methodological point of view. Tiltanym. 2017;(2):46-51. (In Kazakh)

Қараулар: 178


ISSN 2411-6076 (Print)
ISSN 2709-135X (Online)