Preview

TILTANYM

Кеңейтілген іздеу

Бренд атауларының әлеуметтік тілтанымдық сипаты

Толық мәтін:

Аннотация

   Жарнамалық мәтіндер мен ұрандардағы, жеке тұлғаның күнделікті санасындағы, маркетинг, жарнама және брендинг туралы арнайы әдебиеттердегі бренд атауы туралы түсінік осы күнге дейін лингвистикалық бірлік тұрғысынан жеткілікті түрде зерттелген жоқ. Бренд атауын лингвистикалық талдау жарнама бизнесі үшін де, тілдік тұлға үшін де аса маңызды. Қазіргі ақпарат пен жаңа технологиялардың дамыған заманында бренд атаулардың лингвистикалық, семантикалық қыры күннен-күнге дамып келеді. Бұл мақала бренд атауларының әлеуметтік-лингвистикалық сипаттамаларына, сондай-ақ брендинг атаулары проблемаларына арналған. Өйткені брендтің семантикасы адамның санасында қалыптасып, брендті лингвистикалық қабылдау мен оның семантикалық функционалдығы арасындағы эмоционалды байланысты қамтамасыз етеді.

Автор туралы

Г. С. Исаева
А. Байтұрсынұлы атындағы Тіл білімі институты
Қазақстан

аға ғылыми қызметкері, филология ғылымдарының кандидаты

Алматы



Әдебиет тізімі

1. Будник A.B. Брендинг в управлении маркетинговой активностью / А. В. Будник, Н. К. Моисеева. – –М., 2003. – 26 с.

2. Мюллер В. К. Англо-русский словарь: 53 000 слов ; Изд. 23-е, стереотипное / В. К. Мюллер. – М.: Русс. яз., 1992. – 843 с.

3. Шарков Ф. И. Интегрированные бренд-коммуникации / Ф. И. Шарков. – М., 2004. – 74 с.

4. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер. – М., 1990. – 50 с.

5. Перция В. 29 способов имяобразования / В. Перция // Рекламные идеи Yes! 1999-2000. – № 4. – 5.

6. Эллвуд Я. 100 приемов эффективного брендинга / Я. Эллвуд. – СПб., 2002. – 46 с.

7. Рудая Е. А. Основы бренд-менеджмента / Е. А. Рудая. – М., 2006. – 44 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Исаева Г.С. Бренд атауларының әлеуметтік тілтанымдық сипаты. TILTANYM. 2017;(1):36-39.

For citation:


Isaeva G.S. Sociolinguistic characteristics of brand names. Tiltanym. 2017;(1):36-39. (In Kazakh)

Қараулар: 247


ISSN 2411-6076 (Print)
ISSN 2709-135X (Online)