Preview

TILTANYM

Кеңейтілген іздеу

АҒЫЛШЫН ТІЛІН ҮЙРЕНУДІ ЖАҚСАРТУ ҮШІН КОРПУСТЫҚ ӘДІСТІ ҚОЛДАНУ

https://doi.org/10.55491/2411-6076-2024-4-164-176

Толық мәтін:

Аннотация

Зерттеудің негізгі мақсаты – қазақстандық студенттерге Қазіргі американдық ағылшын тілі корпусы (COCA) материалдарын қолдану арқылы ағылшын тілін оқыту және оқушылардың корпустық әдісті қолдану барысындағы көзқарастарын зерттеу. Бұл зерттеуге Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінде оқитын отыз үш екінші курс студенті қатысты (ағылшын тілін меңгеру деңгейі – B1). Екінші курс студенттері кездейсоқ түрде екі топқа бөлінді: тәжірибелік және бақылау топтары. Зерттеу нәтижесінде студенттер үш грамматикалық құрылым мен технология, өнер мен подкастарға қатысты жаңа вокабулярды меңгереді деп күтілді. Тәжірибелік топтағы студенттер аталып өткен грамматикалық құрылымдар мен сөздікті корпустық материалдарды қолдану арқылы үйренді; ал бақылау тобы тек стандартты оқулықтарды ғана қолданды. Деректерді жинау және сандық талдау алдын ала тестілеу, кейінгі тестілеу және Лайкерттің бес балдық шкаласы бойынша бағаланған сегіз сұрақтан тұратын сауалнама арқылы жүзеге асырылды. Тестілеуден кейінгі статистика стандартты оқулықтардағы жаттығулармен салыстырғанда корпус материалдарын пайдаланудың тиімділігін анықтады. Сонымен қатар сауалнама нәтижелерін талдау деректері студенттердің ағылшын тілін оқытуда тілдік корпустарды қолдануға бейтарап көзқарасын анықтады.

Авторлар туралы

Г. Ерсултанова
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

Гаухар Ерсултанова, автор-корреспондент, философия докторы (PhD), постдокторант

Алматы қ.



Г. Сейдалиева
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Қазақстан

Гулдана Сейдалиева, философия докторы (PhD)

Алматы қ.



Ұ. Кайырбекова
Академик А. Қуатбаев атындағы Халықтар достығы университеті
Қазақстан

Ұлболсын Қайырбекова, философия докторы (PhD), доцент

Шымкент қ.



Әдебиет тізімі

1. Alenizi, A., Adawi, R. (2024) Investigating the effectiveness of using corpus-based developed materials in vocabulary learning for Saudi EFL students. Forum for Linguistic Studies, 06, P. 721-740. https://typeset.io/papers/investigating-theeffectiveness-of-using-corpus-based-4mg2609u6iol

2. Bernardini, S. (2002) Exploring New Directions for Discovery Learning. In B. Kettemann & G. Marko (Eds.), Teaching and Learning by Doing Corpus Analysis. Amsterdam: Rodopi, P. 165-182.

3. Bernardini, S. (2004) Data-driven learning: Taking the computer out of the equation. Language Learning & Technology, 8(2), P. 165-173. https://scholarspace.manoa.hawaii.edu

4. Boulton, A., Cobb, T. (2017) Corpus use in language learning: A meta-analysis. Language Learning, 67(2), P. 348-393. https://www.researchgate.net/publication/313729217_Corpus_Use_in_Language_Learning_A_Meta-Analysis_Meta-Analysis_of_Corpus_Use_in_Language_Learning

5. Can, M. (2023) The impact of corpus-based approaches on the acquisition of academic vocabulary. Language Learning, 58(4), P. 358-373.

6. Girgin, U. (2011) Corpus-based Activities at Lower Levels of EFL Proficiency: The Effectiveness of Using Concordance Lines on Grammar Learning.

7. Hou, H. (2014) Teaching Specialized Vocabulary by Integrating a Corpus-Based Approach: Implications for ESP Course Design at the University Level. English Language Teaching, 7(5).

8. Hunston, S. (2002) Corpora in Applied Linguistics. Cambridge: Cambridge University Press.

9. Knoch, U. (2004). A New Look at Teaching Comparisons: A Corpus-based Study. Journal of Language and Learning, 2(2), P. 171-185.

10. Leech, G., Candlin, C. (1997) Teaching and Language Corpora. Addison Wesley Longman.

11. Liu, D., Jiang, P. (2009) Using a Corpus-Based Lexicogrammatical Approach to Grammar Instruction in EFL and ESL Contexts.

12. O’Keeffe, A., McCarthy, M., Carter, R. (2007) From corpus to classroom: Language use and language teaching. Cambridge: Cambridge University Press. Cambridge Core

13. Paker, T., Özcan, Y. (2017) The Effectiveness of Using Corpus-Based Materials in Vocabulary Teaching. International Journal of Language Academy. 5. P. 62-81. 10.18033/ijla.3494. Prodromou, L. (1996). Correspondence section. ELT Journal, 50(1), 88-89.

14. The history of Collins COBUILD (2020) https://www.collinsdictionary.com/cobuild#corpus

15. Tosun, C., Sofu, H. (2023) Challenges and benefits of corpus-based vocabulary instruction. he Journal of Language Education, Vol. 9, No. 3 (2023). P. 120-130.

16. Yoon, H., Jo, J. W. (2014) Direct and Indirect Access to Corpora: An Exploratory Case Study Comparing Students’ Error Correction and Learning Strategy Use in L2 Writing. Language Learning & Technology 18(1), P. 96-117. https://www.researchgate.net/publication/285986761_Direct_and_indirect_access_to_corpora_An_exploratory_case_study_comparing_students'_error_correction_and_learning_strategy_use_in_l2_writing

17. Youssef, A. F. (2020) The Effectiveness of Corpus-Based Approach on Vocabulary Learning Gains and Retention in Saudi Tertiary EFL Context. Journal of English Language Teaching and Applied Linguistics, Volume 2, Issue 3, P. 1-15. The DOI is 10.32996/jeltal.2020.2.3.1.

18. Zahra, T., Abbas, A. (2018) Pedagogical Implications of Corpus-based Approaches to ELT in Pakistan. Journal Of Education And Educational Development, 5(2), 259 p.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ерсултанова Г., Сейдалиева Г., Кайырбекова Ұ. АҒЫЛШЫН ТІЛІН ҮЙРЕНУДІ ЖАҚСАРТУ ҮШІН КОРПУСТЫҚ ӘДІСТІ ҚОЛДАНУ. TILTANYM. 2024;96(4):164-176. https://doi.org/10.55491/2411-6076-2024-4-164-176

For citation:


Yersultanova G., Seidaliyeva G., Kaiyrbekova U. APPLYING CORPUS-BASED METHODS TO ENHANCE ENGLISH LANGUAGE LEARNING. Tiltanym. 2024;96(4):164-176. https://doi.org/10.55491/2411-6076-2024-4-164-176

Қараулар: 176


ISSN 2411-6076 (Print)
ISSN 2709-135X (Online)